Reklamácia a vrátenie

Reklamácia tovaru poškodeného pri preprave

Odosielaný tovar sa snažíme zabaliť vždy tak, aby sa minimalizovala možnosť jeho poškodenia pri preprave. Napriek tomu sa takáto situácia môže vyskytnúť.

Pokiaľ pri preberaní tovaru zistíte poškodenie obalu, skontrolujte prosím, či je zásielka kompletná a či nevidno poškodenie tovaru. Ak je tovar mechanicky poškodený, zásielku nepreberajte a vypíšte s prepravcom Zápis o škode.

Zároveň Vás prosíme o zaslanie informačného e-mailu na shop@bestgarden.sk, aby sme sa o tejto skutočnosti dozvedeli čo najskôr a mohli ju riešiť. Následne Vás budeme kontaktovať o ďalšom postupe.

Ak nie je zrejmé, že by bol tovar poškodený, no obal nesie známky poškodenia, tovar môžete prevziať, ale takisto s dopravcom vypíšte Zápis o škode.

Ak zistíte poškodenie tovaru až po jeho rozbalení, urobte prosím zopár fotiek, vrátane fotiek balenia a pošlite nám ich e-mailom spolu s kópiou faktúry na shop@bestgarden.sk.


Reklamácia tovaru v záručnej dobe

Pokiaľ sa na výrobku vyskytla vada, na ktorú sa vzťahuje záruka, vyplňte prosím Reklamačný formulár a pošlite nám ho mailom na shop@bestgarden.sk

Poškodený tovar s vyplneným reklamačným formulárom môžete takisto poslať poštou/kuriérom alebo priniesť osobne na adresu prevádzky:

Topgarden – záhradné centrum
Zlatomoravecká cesta 995/2
949 01 Nitra

 

Vrátenie tovaru

Nesplnil objednaný tovar Vaše predstavy? Aj to sa môže stať. Do 14 dní od prevzatia tovaru nám ho môžete bez problémov vrátiť a my Vám pošleme peniaze späť.
Výnimka sa vzťahuje na tovar vyrábaný na mieru a zákazníkov nakupujúcich na firmu.

Tovar spolu s formulárom na odstúpenie od zmluvy, nám môžete poslať poštou, alebo osobne priniesť na adresu prevádzky:

Topgarden – záhradné centrum
Zlatomoravecká cesta 995/2
949 01 Nitra


Podrobnejšie informácie nájdete v našich Obchodných podmienkách.